Consultanță Îmbunătățire procese

Doar 16 companii cu profil industrial vor beneficia de servicii de consultanță specializată, valorificând șansa de îmbunătățire a proceselor și adaptare a activităților la dinamica piețelor în care inovația are un rol important. Și nu e puțin lucru să beneficiezi de consultanță inteligentă în dezvoltarea companiei tale, fără costuri din partea ta. Serviciile de consultanță Îmbunătățire Procese fac parte din proiectul „START INDUSTRY 4.0”, proiect co-finanțat prin Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 (contract POCU/227/3/8/117624)

Care sunt procesele pentru care oferim consultanță?

Evaluarea maturității digitale

Automatizare procese

Product Lifecycle Management

Evaluarea vulnerabilităților din rețeaua de comunicații

Culegerea unificată a datelor

Securizarea rețelelor

Big Data

Utilizarea inteligenței artificiale în procesele de producție

Cui ne adresăm | Condiții de eligibilitate

Compania ta respectă condițiile de mai jos? Atunci, tot ceea ce îți rămâne să faci este doar să te înscrii:

• Firma ta este de tip SRL sau SA, din mediul urban sau rural și activează într-un domeniu non-agricol.

• Sediul social sau punctul de lucru declarat face parte din regiunile Sud-Est, Sud-Muntenia, Sud-Vest, Vest (Tulcea, Constanța, Galați, Brăila, Buzău, Vrancea, Prahova, Dâmbovița, Argeș, Târgoviște, Călărași, Ialomița, Olt, Vâlcea, Dolj, Gorj, Hunedoara, Arad, Timiș, Caraș-Severin, Mehedinți).

• Activitatea companiei tale se încadrează în categoriile: turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, auto și componente auto, tehnologia informaţiilor şi comunicaţiilor, procesarea alimentelor şi a băuturilor, sănătate şi produse farmaceutice, energie, managementul de mediu şi bioeconomie (agricultură, silvicultură, pescuit și acvacultură), biofarmaceutică şi biotehnologie.

Perioada în care primești consultanță pentru Îmbunătățirea proceselor

ore/entitate, structurate astfel:​
ore la sediul firmei tale

Noi venim și analizăm elementele esențiale. Dacă nu ai un sediu tip birou, nu e nicio problemă. Te invităm noi într-un loc liniștit să discutăm despre afacerea ta.

52 ore de activitate în biroul nostru

timp în care punem cap la cap informațiile preluate de la sediul firmei tale și le corelăm cu cele din piață, astfel încât atunci când vom finaliza planul de îmbunătățire procese să îl și poți implementa. În tot acest timp, vom discuta mult la telefon cu tine și nu vom face nimic fără ca tu să afli sau fără să ne dai acceptul.

Cum va profita compania ta de consultanța pentru Îmbunătățirea proceselor

Eficiența

Cu mai puțini oameni și mai multă automatizare, companiile pot lua decizii mai rapid și mențin eficiența ridicată. Automatizarea tinde, de asemenea, să păstreze calitatea ridicată, și aceasta este o zonă care sporește și mai mult eficiența.

Agilitatea

Cu accent pe mixul ridicat, pe loturile mici și chiar pe fabrică, Industry 4.0 aduce agilitatea la nivelul următor. Atunci când produsele își cunosc propriile specificații, accelerează procesele pe parcursul proceselor de producție.

Inovarea

Deoarece liniile de producție Industry 4.0 sunt fabricate pentru a se potrivi diversității ridicate și volumelor scăzute, ele sunt ideale pentru introducerea de noi produse și experimentarea în proiectare. Vizibilitatea extremă din feedurile IIoT la produsele și echipamentele inteligente permite o înțelegere mai profundă a ceea ce funcționează atât în designul produselor, cât și al procesului.

Experiența clientului

Capacitatea de reacție și disponibilitatea rapidă a informațiilor disponibile în industria 4.0 înseamnă că producătorii pot oferi clienților servicii mai bune. În unele cazuri, este posibilă vizualizarea în serviciul de autoservire. Datele detaliate, dar în context, din cadrul MES pot fi o bază pentru rezolvarea rapidă a problemelor dintre clienți și producător.

Costurile

În timp ce Industry 4.0 va necesita investiții inițiale, odată ce inteligența va fi integrată în produse și procese, costurile vor scădea. Mai puține probleme de calitate conduc la reducerea deșeurilor materiale, la scăderea costurilor de personal și de exploatare. Viteza și abilitatea de a gestiona o combinație atât de ridicată fără probleme vor reduce, de asemenea, costurile.

Venituri

Cu o calitate mai bună, costuri mai mici, un mix mai ridicat și capacitatea de a servi bine clienții, Industry 4.0 pune producătorii în situația de a fi un furnizor preferat de clienții actuali. De asemenea, se deschid modalități de a servi piețe mai mari, de a oferi produse personalizate și, prin urmare, de marje mai mari, precum și de produse și operațiuni inteligente pentru a oferi servicii care să însoțească produsele.

Etapele consultanței

1

Înrolare în proiect (transmitere formular de înscriere si certificat ONRC pentru validare cod CAEN eligibil, a se vedea lista codurilor CAEN eligibile)

2

Validare înscriere (pe baza documentelor de înscriere și a principiului primul venit primul servit)

3

Întâlnire la sediul beneficiarului cu top managementul companiei si stabilirea temei de proiect pentru consultanță în îmbunătățirea proceselor pentru auditul situației existente, stabilirea obiectivelor de dezvoltare strategică și identificarea punctelor critice și a posibilităților de deblocare prin utilizarea eficientă a resurselor organizaționale.

4

Colectarea datelor și informațiilor generale și specifice, necesare și utile pregătirii planului de îmbunătățire procese.

5

Prezentarea și aprobarea planului de îmbunătățire a proceselor.

6

Livrarea proiectului final.

Cine va oferi consultanța?

Luminita Simion are o experienţă profesională de peste 20 ani în consultanță industrială, planuri de intervenție managerială, engineering și eficientizare de procese de producție. A participat și a condus echipe de consultanță managerială în țară și în străinătate în diverse proiecte de dezvoltare linii tehnologice, training și follow-up în companii cu profil industrial, precum și training în management operațional cu organizații din varii domenii de activitate.

Marius Hărătău - Consultant & Trainer

Marius are experiență de peste 15 ani în domenii care acoperă o plajă mare de competențe în management, dezvoltare de produs și de business, vânzări și marketing, din următoarele domenii de activitate: cercetare de piață, consultanță în marketing în zona producției industriale, tehnologii IT, tehnologii pentru securitatea fizică și eficiență energetică. Marius Hărătău lucrează în proiecte din domeniul sistemelor de securitate informatică și fizică de peste 7 ani, în calitate de coordonator sau membru în echipele de proiect. Este membru IAPP, Asociația Internațională a Profesioniștilor în Protecția Datelor (IAPP) și deține două certificări, acordate de această organizație: -CIPP/E, Certified Information Privacy Professional/Europe -CIPM, Certified Information Privacy Manager Ambele certificări sunt acreditate în conformitate cu standardul ANSI / ISO 17024: 2012 Marius Hărătău este auditor intern ISO 27001 și trainer autorizat ANC.

Documente calificare în zona de consultanță îmbunătățire procese:

- ONRC (certificat constatator de bază) din care reiese codul CAEN autorizat eligibil pentru înrolarea în proiect (click aici pentru a descărca lista codurilor CAEN eligibile)

Formular înscriere firmă